loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    کد اهنگ پیشواز علی رها,    کد پیشواز همراه اول علی رها دلبستگی,    کد پیشواز ایرانسل علی رها دلبستگی,    کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1200 دوشنبه 21 بهمن 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز علی رها
,    کد پیشواز همراه اول علی رها دلبستگی
,    کد پیشواز ایرانسل علی رها دلبستگی
,    کد پیشواز همراه اول علی تکتا
,    اهنگ علی رها وقتی که میگم عشق
,    اهنگ پیشواز علی رها ایرانسل
,    کد پیشواز امیر رها
,    نایس پیشواز
,   

همونجا که هستی برو بی نهایت میخوامت تورو

رو چشام هرچی که تو بگی اما بی من تو جایی نرو

امشب چه هوای صافیه دل همش تو خیالبافیه

فقط منو تو باهم باشیم یه جای کوچیکم کافیه

آهنگ دلبستگی از علی رها

دل بده به دلم حل بشه مشکلم

زندگی بی تو رونق نداره گلم

عمر دنیا کوتاست امشبم مال ماست

بذار آروم بگیره پیش تو دلم

بگو هستی پیشم سایه بونت میشم

بی تو من مهره ی باطلم

آهنگ دلبستگی از علی رها

همونجا که هستی برو بی نهایت میخوامت تورو

رو چشام هرچی که تو بگی اما بی من تو جایی نرو

امشب چه هوای صافیه دل همش تو خیالبافیه

فقط منو تو باهم باشیم یه جای کوچیکم کافیه

آهنگ دلبستگی از علی رها

دل بده به دلم حل بشه مشکلم

زندگی بی تو رونق نداره گلم

عمر دنیا کوتاست امشبم مال ماست

بذار آروم بگیره پیش تو دلم

بگو هستی پیشم سایه بونت میشم

بی تو من مهره ی باطلم

دل بده به دلم حل بشه مشکلم

زندگی بی تو رونق نداره گلم

عمر دنیا کوتاست امشبم مال ماست

بذار آروم بگیره پیش تو دلم

بگو هستی پیشم سایه بونت میشم

بی تو من مهره ی باطلم

 

 

بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز علی رها کد پیشواز همراه اول علی رها دلبستگی کد پیشواز ایرانسل علی رها دلبستگی کد پیشواز همراه اول علی تکتا اهنگ علی رها وقتی که میگم عشق اهنگ پیشواز علی رها ایرانسل کد پیشواز امیر رها نایس پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو