loading...

سایت ناز پیشواز

,    کد پیشواز ایرانسل اسیر منتو دردم خدایا,    کد پیشواز ایرانسل اسیر دردو محنتم خدایا,    اسیر منتو دردم خدایا یکی نیست جواد شیروانی,    ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 879 جمعه 10 مرداد 1399


,    کد پیشواز ایرانسل اسیر منتو دردم خدایا
,    کد پیشواز ایرانسل اسیر دردو محنتم خدایا
,    اسیر منتو دردم خدایا یکی نیست جواد شیروانی
,    اهنگ از این بخت بدم نالد دل من
,    کاشکی ابرای دل ما اینقدر بارون نداشتن جواد شیرو
,    کد پیشواز ایرانسل های جواد شیروانی
,    نمیدانم چه بد کردم نمیدانم الهی
,    کد پیشواز ایرانسل کاش میشد دلی تو دنیا دیگه پر خون نمیشد
,    من هر جا که میرم غم کنارم میشینه
,   







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل اسیر منتو دردم خدایا کد پیشواز ایرانسل اسیر دردو محنتم خدایا اسیر منتو دردم خدایا یکی نیست جواد شیروانی اهنگ از این بخت بدم نالد دل من کاشکی ابرای دل ما اینقدر بارون نداشتن جواد شیرو کد پیشواز ایرانسل های جواد شیروانی نمیدانم چه بد کردم نمیدانم الهی کد پیشواز ایرانسل کاش میشد دلی تو دنیا دیگه پر خون نمیشد من هر جا که میرم غم کنارم میشینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو