loading...

سایت ناز پیشواز

,    کد پیشواز تو یه نفر بشی مال من,    کد پیشواز دانیال دارویی تو یه نفر,    تو یه نفر همه کسمی عشق دلم همه نفسمی,    کد اوای انتظار تو یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2519 چهارشنبه 08 مرداد 1399



,    کد پیشواز تو یه نفر بشی مال من
,    کد پیشواز دانیال دارویی تو یه نفر
,    تو یه نفر همه کسمی عشق دلم همه نفسمی
,    کد اوای انتظار تو یه نفر همه کسمی عشقم دلم هم نفسمی
,    افتاده دلم تو دامت فدای چشای نازت
,    کد پیشواز واسه تو دل به خطر میزنمو
,    کد اوای انتظار بگو زندگی کی بودی تو
,    آتو که برام مثل جونم میمونی
,    تو که باشی زندگی میشه واسم یه جور دیگه
,    دانلود آهنگ







برچسب ها کد پیشواز تو یه نفر بشی مال من کد پیشواز دانیال دارویی تو یه نفر تو یه نفر همه کسمی عشق دلم همه نفسمی کد اوای انتظار تو یه نفر همه کسمی عشقم دلم هم نفسمی افتاده دلم تو دامت فدای چشای نازت کد پیشواز واسه تو دل به خطر میزنمو کد اوای انتظار بگو زندگی کی بودی تو آتو که برام مثل جونم میمونی تو که باشی زندگی میشه واسم یه جور دیگه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو