loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    ,    کد آوای انتظار همراه اول نازنین تو که بی وفا نبودی,    ماه من از هجر روی تو شد چو موی تو سیه,    کد آوای انتظا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 جمعه 27 تیر 1399


,   
,   
,    کد آوای انتظار همراه اول نازنین تو که بی وفا نبودی
,    ماه من از هجر روی تو شد چو موی تو سیه
,    کد آوای انتظار همراه اول ماه من طاهره سلماسی
,    ماه من ز هجر روی تو
,    کد آوای انتظار همراه اول هجر روی تو پوریا اخواص
,    تصنیف قدیمی نازنین
,    طاهره سلماسی ماه من
,   
,   







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول نازنین تو که بی وفا نبودی ماه من از هجر روی تو شد چو موی تو سیه کد آوای انتظار همراه اول ماه من طاهره سلماسی ماه من ز هجر روی تو کد آوای انتظار همراه اول هجر روی تو پوریا اخواص تصنیف قدیمی نازنین طاهره سلماسی ماه من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو