loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    کد آهنگ پیشواز آخرین شکست مرتضی سرمدی,    کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی همراه اول,    اهنگ پیشواز مرتضی سرمدی پخش انلاین,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2311 سه شنبه 29 بهمن 1398


,    
,    کد آهنگ پیشواز آخرین شکست مرتضی سرمدی
,    کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی همراه اول
,    اهنگ پیشواز مرتضی سرمدی پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی همسفر
,    آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی با پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی با پخش انلاین
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی پدر
,    کد پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی با پخش آنلاین
,    کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر
,    kod ahang pishvaz

غرور من شکسته شد چی میخوای از من بسمه

هر چی بیاد سرم حالا خوب میدونم که حقمه

خوب میدونم که این روزادست یکی تو دستته

میری ولی اینو بدون که آخرین شکستته

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

شعر آهنگ جدید مرتضی سرمدی آخرین شکست

میگذرم از گناه تو رد میشم از عطر تنت

ولی بازم نمیتونم بگم که دوست ندارمت

غرور من شکسته شد هیچی نگو فقط بمون

بگو که با من میمونی بمونو باز با من بخون

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم

ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم

 

بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آخرین شکست مرتضی سرمدی کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی همراه اول اهنگ پیشواز مرتضی سرمدی پخش انلاین کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی همسفر آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی با پخش انلاین کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی با پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی پدر کد پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی با پخش آنلاین کد پیشواز مرتضی سرمدی امیدمو نگیر kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو