loading...

سایت ناز پیشواز

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی خدابنده چشمای تو حتی اگه هر روز ببینمت انگار بازم کمه واسمبا تو حتی از این روزای بدم من خاطره میسازممن فقط با تو میخوام یه نقطه کورو بریم یه جا از این آدما دوروفرق ندار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 698 یکشنبه 15 تیر 1399



کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی خدابنده چشمای تو

 

حتی اگه هر روز ببینمت انگار بازم کمه واسم
با تو حتی از این روزای بدم من خاطره میسازم
من فقط با تو میخوام یه نقطه کورو بریم یه جا از این آدما دورو
فرق نداره اصلا با تو کجاش فقط تو باش برام مهم نیست ساعت و عقربه هاش
گره ی کور دلم فقط به دست چشمای تو باز میشه
من انقد عاشقت شدم که عشقت دردسرساز میشه
یه جوری رفتی تو دلم که راه برگشتی واست نیست
انقده محو تو شدم که اصلا خودمو یادم نیست
گره ی کور دلم فقط به دست چشمای تو باز میشه
من انقد عاشقت شدم که عشقت دردسرساز میشه
یه جوری رفتی تو دلم که راه برگشتی واست نیست
انقده محو تو شدم که اصلا خودمو یادم نیست



کد پیشواز - پس از انتشار درج میشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو