loading...

سایت ناز پیشواز

,    کد آهنگ پیشواز مجنون رضا نیک فرجام,    کد پیشواز ایرانسل رضا نیک فرجام تابوت رنگی,    کد پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام تابوت رنگی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1352 یکشنبه 20 بهمن 1398


,    کد آهنگ پیشواز مجنون رضا نیک فرجام
,    کد پیشواز ایرانسل رضا نیک فرجام تابوت رنگی
,    کد پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام تابوت رنگی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام مادر
,    اهنگ پیشواز رضا نیک فرجام خاک غم
,    کد پیشواز ایرانسل خاک غم رضا نیک فرجام
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه تابوت رنگی
,    دانلود اهنگ پدر رضا نیک فرجام
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول درباره پدر
,    نایس پیشواز

من غریب دریا نشسته اینجا به انتظارت
و بی قرارت که باز آیی و رخ نمایی بگو کجایی
تو بهانه ی من موهای خیست رو شانه ی من
دو دست گرمت تو دستای من تو آسمونو ستاره من

81073- مجنون- رضا نیک فرجام



http://rbt-web.blog.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مجنون رضا نیک فرجام کد پیشواز ایرانسل رضا نیک فرجام تابوت رنگی کد پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام تابوت رنگی کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام مادر اهنگ پیشواز رضا نیک فرجام خاک غم کد پیشواز ایرانسل خاک غم رضا نیک فرجام کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه تابوت رنگی دانلود اهنگ پدر رضا نیک فرجام کد آهنگ پیشواز همراه اول درباره پدر نایس پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو