loading...

سایت ناز پیشواز

,    کد پیشواز تو یکی بشی مال من,    کد پیشواز دانیال دارویی تو یه نفر,    تو یه نفر همه کسمی عشق دلم همه نفسمی,    اهنگ تو یه نفر همه کسمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1888 پنجشنبه 12 تیر 1399




,    کد پیشواز تو یکی بشی مال من
,    کد پیشواز دانیال دارویی تو یه نفر
,    تو یه نفر همه کسمی عشق دلم همه نفسمی
,    اهنگ تو یه نفر همه کسمی عشقم دلم هم نفسمی
,    افتاده دلم تو دامت فدای چشای نازت
,    کد پیشواز واسه تو دل به خطر میزنمو
,    متن اهنگ دانیال دارویی تو کی بودی
,    اهنگ بگو زندگی کی بودی تو
,    اهنگ واسه تو دل به خطر میزنمو
,    متن آهنگ







برچسب ها کد پیشواز تو یکی بشی مال من کد پیشواز دانیال دارویی تو یه نفر تو یه نفر همه کسمی عشق دلم همه نفسمی اهنگ تو یه نفر همه کسمی عشقم دلم هم نفسمی افتاده دلم تو دامت فدای چشای نازت کد پیشواز واسه تو دل به خطر میزنمو متن اهنگ دانیال دارویی تو کی بودی اهنگ بگو زندگی کی بودی تو اهنگ واسه تو دل به خطر میزنمو متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو