loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    کد اهنگ پیشواز بیرون داره برف میاد ایرانسل,    آهنگ بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم,    کد پیشواز همراه اول نیستی کنارم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 549 یکشنبه 27 بهمن 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز بیرون داره برف میاد ایرانسل
,    آهنگ بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم
,    کد پیشواز همراه اول نیستی کنارم علیرضا روزگار
,    کد پیشواز علیرضا روزگار
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا روزگار الهی بمیرم
,    اهنگ بیرون داره برف میاد بارون میادنیستی کنارم
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا روزگار با پخش انلاین
,    کداهنگ پیشواز نیستی کنارم علیرضا روزگار
,    کداهنگ پیشوازهمراه اول پدر از علیرضا روزگار
,    kod pishvaz barf
,   

عرضه‌کننده: کلید , رده : موسیقی پاپ ، بیشتر : تک آهنگ

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا روزگار نیستی کنارم

برای دریافت کد پیشواز ایرانسل به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز علیرضا روزگار

۵۵۱۱۰۲۹۳ / نیستی‌کنارم / علیرضا روزگار

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ نیستی کنارم علیرضا روزگار :

تنهایی هامو قسمت نکردم با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

♫♫♫♫♫♫

تقدیرم امسال همرنگ غم شد اینجا نبودی عمرم هدر شد

بازم یه ساله نو تویه راهه , بازم تو نیستی روزام سیاهه

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

تنهایی هامو قسمت نکردم

با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه

گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت

تنهام بذار دوست ندارم







برچسب ها کد اهنگ پیشواز بیرون داره برف میاد ایرانسل آهنگ بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم کد پیشواز همراه اول نیستی کنارم علیرضا روزگار کد پیشواز علیرضا روزگار کد پیشواز همراه اول علیرضا روزگار الهی بمیرم اهنگ بیرون داره برف میاد بارون میادنیستی کنارم کد پیشواز همراه اول علیرضا روزگار با پخش انلاین کداهنگ پیشواز نیستی کنارم علیرضا روزگار کداهنگ پیشوازهمراه اول پدر از علیرضا روزگار kod pishvaz barf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو