loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول آرش مسیح این عشقه was you ap,    کد اهنگ پیشواز همراه اول حال دلم با تو خوشه این عشقه,    کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1281 دوشنبه 21 بهمن 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول آرش مسیح این عشقه was you ap
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول حال دلم با تو خوشه این عشقه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول کامل ماه عسل آرش ap
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول وقتی ازم دوری دنیا جهنمه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ماه عسل مسیح و آرش ای پی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول وقتی ازم دوری دنیام جهنمه
,    اهنگ پیشواز همراه اول حس میکنم عشقه ریمیکس
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول
,   

حس میکنم عشقِ دردی که دنیامو بغل کرده حالو هوای من تا برنگردی بر نمیگرده
وقتی ازم دوری دلتنگی رو قلبه من آواره هر جا برم فکرت حتی یه شب تنهام نمیذاره

حاله دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه
هر جا که میرم مقصدی با من به دنیا اومدی این عشقه

وقتی بهت فکر میکنیم حس میکنم عطر تو رو میگیرم
حتی من از تصورِ اینکه به من فکر میکنی میمیرم

تکست آهنگ ماه عسل آرش AP و مسیح

وقتی ازم دوری دنیام جهنمه حس میکنم هوا کمه
هر جا برم دورم هرجا بری دوری غربت تمومه عالمه

وقتی ازت دورم قلبم نمیزنه این حاله هر شبِ منه
دنیا بدونِ تو زندونِ بی دره بغضه که گریه میشه یسره

حاله دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه
هر جا که میرم مقصدی با من به دنیا اومدی این عشقه

وقتی بهت فکر میکنیم حس میکنم عطر تو رو میگیرم
حتی من از تصورِ اینکه به من فکر میکنی میمیرم

 

 

پیشواز ماه عسل ۹۷ از مسیح و آرش قطعه اول: 24221

پیشواز ماه عسل ۹۷ از مسیح و آرش قطعه دوم: 24222

پیشواز ماه عسل ۹۷ از مسیح و آرش قطعه سوم: 24223







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آرش مسیح این عشقه was you ap کد اهنگ پیشواز همراه اول حال دلم با تو خوشه این عشقه کد آهنگ پیشواز همراه اول حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه کد آهنگ پیشواز همراه اول کامل ماه عسل آرش ap کد اهنگ پیشواز همراه اول حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده کد اهنگ پیشواز همراه اول وقتی ازم دوری دنیا جهنمه کد آهنگ پیشواز همراه اول ماه عسل مسیح و آرش ای پی کد اهنگ پیشواز همراه اول وقتی ازم دوری دنیام جهنمه اهنگ پیشواز همراه اول حس میکنم عشقه ریمیکس کد اهنگ پیشواز همراه اول کد اهنگ پیشواز همراه اول این عشق مسیح و ارش ap کد اهنگ پیشواز همراه اول حال دلم باتو خوشه بغضت صدامو میکشه آهنگ پیشواز همراه اول عشق مسیح و آرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو