loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    کد اهنگ پیشواز امین حبیبی چشماتو خیلی دوست دارم,    کد اهنگ پیشواز امین حبیبی خاکستر,    کد پیشواز امین حبیبی تا همیشه,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 739 پنجشنبه 15 خرداد 1399


,   
,    کد اهنگ پیشواز امین حبیبی چشماتو خیلی دوست دارم
,    کد اهنگ پیشواز امین حبیبی خاکستر
,    کد پیشواز امین حبیبی تا همیشه
,    کد پیشواز عاشق کش از امین حبیبی
,    کد آهنگ پیشواز تولدت مبارک امین حبیبی
,    کد آهنگ پیشواز امین حبیبی محکم بگیرم
,    کد اهنگ پیشواز امین حبیبی بدون تو کجا برم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل امین حبیبی بیقرار
,    اهنگ پیشواز امین حبیبی خدایا مگه قهری
,    کد آهنگ پیشواز

بیا عشقم ، بیا اینجا ، بیا آروم بِشین پیشم
بذار دستاتو تو دستام ، که من با تو خودم میشم
توی چشمام نگاه کن من ، چشماتو خیلی دوست دارم
نمیتونم من ار چشمات یه لحظه چشم بَردارم
تو رو اینقدر دوسِت دارم که هیچکی حتی تو خوابم نمی بینه
برایِ من تمومِ تلخی های زندگی ، پیشِ تو شیرینه
کنارِ تو فراموش می کنم دردامو ، یادم می ره درد دارم

الهی دور اون چشمات بگردم که به دل اینجوری می شینه









برچسب ها کد اهنگ پیشواز امین حبیبی چشماتو خیلی دوست دارم کد اهنگ پیشواز امین حبیبی خاکستر کد پیشواز امین حبیبی تا همیشه کد پیشواز عاشق کش از امین حبیبی کد آهنگ پیشواز تولدت مبارک امین حبیبی کد آهنگ پیشواز امین حبیبی محکم بگیرم کد اهنگ پیشواز امین حبیبی بدون تو کجا برم کد آهنگ پیشواز ایرانسل امین حبیبی بیقرار اهنگ پیشواز امین حبیبی خدایا مگه قهری کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو