loading...

سایت ناز پیشواز

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شالت راغب در این ساعت از رسانه پیشواز کده / کد آهنگ پیشواز راغب ماهی به خدا دلیل زیبایی این راهی (شالت) برای ایرانسل با پخش آنلاین 1- کد قطعه اول پیشواز ایرانسل شالت: 331153

♥حسـ ــین♥ بازدید : 202 شنبه 21 فروردین 1400

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شالت راغب

در این ساعت از رسانه پیشواز کده / کد آهنگ پیشواز راغب ماهی به خدا دلیل زیبایی این راهی (شالت) برای ایرانسل با پخش آنلاین

1- کد قطعه اول پیشواز ایرانسل شالت: 33115391

» ای که پهلو زده بر قرص قمر چشمانت عالمی محو تماشای لب خندانت «
» من نگویم سخنی جز سخن ، از خنده ی تو چه شود سر بگذارم به روی دامانت «

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

2- کد قطعه دوم: 33115392

» وای از چشم جادوگر تو کاش من بنشینم ؛ بر تو ای جان که تو تاج سرمی پیش آ نیمه دیگرمی «
» جانم تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم ؛ از همان لحظه که دیدمت پریشانم «

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

3- کد قطعه سوم: 33115393

» ماهی به خدا دلیل زیبایی این راهی ، خوش به حال من که تو با دلم همراهی «
» تو خودت شاهی ، جان جانانی نکند با من نمانی «

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو