loading...

سایت ناز پیشواز

کد آوای انتظار همراه اول دلبری راغب + شنیدن آنلاین هم اکنون همراه ما باشید با کد آهنگ پیشواز راغب بنام دلبری میکنی از دل ما برای همراه اول در دو قطغه با پخش آنلاین Rbt Code Ragheb Aron Afshar Called

♥حسـ ــین♥ بازدید : 372 شنبه 21 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول دلبری راغب + شنیدن آنلاین

هم اکنون همراه ما باشید با کد آهنگ پیشواز راغب بنام دلبری میکنی از دل ما برای همراه اول در دو قطغه با پخش آنلاین

Rbt Code Ragheb Aron Afshar Called Delbari With Play Online

کد آوای انتظار دلبری راغب همراه اول

1- کد قطعه اول پیشواز همراه اول دلبری: 99777

ماه بانو جان ، جان جان بانو جان جان با چشمانت کن جادو جان جان !!
صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم تردید نکن بانو من مال خودت هستم!!!

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

2- قطعه دوم پیشواز مصطفی راغب دلبری: 99778

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یک نگاه ….
من در آرامشم با تو هر جا / آتش افکنده ای در دل ما باریکلا !!

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

3- کد قطعه سوم: 99779

همزاد دلم با نو ماه کاملم ، بانو ای واژه رویایی الحق که تو زیبایی!!
بیخیال هرچی درده  ، دل من یه دروه گرده عشق هواییش کرده!!!

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو