loading...

سایت ناز پیشواز

,    ,    کد آهنگ پیشواز کدوم کوه و کمر ایرانسل,    کد اهنگ پیشواز مجنون نبودم محمد حشمتی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 11786 دوشنبه 21 بهمن 1398



,   
,    کد آهنگ پیشواز کدوم کوه و کمر ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز مجنون نبودم محمد حشمتی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول کدوم کوه و کمر
,    کد پیشواز ایرانسل محمد حشمتی مجنون نبودم
,    کد اهنگ پیشواز مجنون نبودم مجنونم کردی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مجنون نبودم مجنونم کردی
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی مجنون نبودم
,    کد پیشواز همراه اول کدوم کوه و کمر نقش تو داره یار
,    نایس پیشواز

حشمتی ریمیکس

 کدوم کوه و کمر بوی تو داره یار

کدوم مه جلوه ی روی تو داره

همان ماهی که از قبله زند فریاد

نشون از طاق ابروی تو داره

*****

 مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی وای

 مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی وای

*******

 ستاره آسمون نقش زمینه وای

خودوم انگشتر وای یارم نگینه

خداوندا نگهدار نگین باش

که یار اول و آخر همینه

******

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی یار

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی یار

******

تکست آهنگ مجنون نبودم مجنونم کردی محمد حشمتی 

******

 دو تا چشم بر راه دردارم خدایا وای

عزیزی در سفر دارم خدایا

همه میگن عزیزت کی میای وای

به دل شوق دگر دارم خدایا

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی وای

 مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی وای

 

بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کدوم کوه و کمر ایرانسل کد اهنگ پیشواز مجنون نبودم محمد حشمتی کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی کد آهنگ پیشواز همراه اول کدوم کوه و کمر کد پیشواز ایرانسل محمد حشمتی مجنون نبودم کد اهنگ پیشواز مجنون نبودم مجنونم کردی کد آهنگ پیشواز همراه اول مجنون نبودم مجنونم کردی کد اهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی مجنون نبودم کد پیشواز همراه اول کدوم کوه و کمر نقش تو داره یار نایس پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو